Σελίδες
- Λεπτομέρειες

- Λεπτομέρειες
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
ΙΖ’ Παγκύπριος Μαθητικός Διαγωνισμός της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου με θέμα «70 χρόνια από την έναρξη του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59: Ευκαιρία εθνικής αφύπνισης και αγωνιστικότητας»:
Νικηφόρου Γιώργος, Γ33 στην κατηγορία Έκθεση Ιδεών – Β’ βραβείο
Πεπέ Δήμητρα, Β53 στην κατηγορία Βίντεο - Β’ βραβείο
15ο Παγκύπριο Μαθητικό Φεστιβάλ Σύνθεσης Τραγουδιού «Μάριος Τόκας – Κώστας Μόντης»:
τραγούδι «Αν γύριζε ο χρόνος πίσω», μουσική: Κυπριανός Γαβριήλ, Γ31, στίχοι: Γεωργία Βιολάντη, Α41 – Τιμητική Διάκριση
Μουσικοί: Αντωνίου Αγγελίνα, Α42 (μπάσο), Βασιλείου Νεκταρία, Γ33 (τραγούδι), Κάνια Ελένη, Γ31 (φλάουτο), Πασιουλή Δημήτρης (τύμπανα), Φιλή Μιράντα, Α21 (αρμόνιο), Χατζηστυλλής Κωνσταντίνος, Γ41 (κιθάρα, τραγούδι)
Διαγωνισμός Ταινίας για τη Διεθνή Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με την ταινία «Υπάρχει ενσυναίσθηση»: Στυλιανού Μαρία, Β52 και Αγαπίου Μελίνα, Α21 – Α’ βραβείο
Διαγωνισμός «Η Φυσική με μια ματιά»:
Μιλτιάδους Γρηγορία, Β33 Κατηγορία φωτογραφία - Έπαινο
Διάκριση στο 2ο Εθνικό Συνέδριο του Model European Parliament
Εκπροσώπηση στο 6ο Ευρωμεσογειακό Συνέδριο του Model European Parliament στη Μαδρίτη, Ελένη Χατζηπροκόπη , Γ21
Παγκύπριος Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργικής Έκφρασης «Τα παιδιά, θύματα του Ολοκαυτώματος»: Κορλός Ιωάννης, Γ21 Β Βραβείο, μαθητική δημιουργία σε παραστατική μορφή
Αθλητικές διακρίσεις
72οι Περιφερειακοί Σχολικοί Αγώνες Στίβου
Άλμα εις μήκος: Αριστείδου Γιώργος, Β51 – 1η θέση
Σφαιροβολία: Χατζηπολλάς Κωνσταντίνος, Γ31 – 1η θέση
Δισκοβολία: Αριστείδου Παναγιώτης, Α41 – 3η θέση, Γεωργίου Αντριάνα, Β33 – 2η θέση, Παναγιώτου Πηνελόπη, Γ52 – 3η θέση
Άλμα εις μήκος: Ευσταθίου Κωνσταντίνα, Β51 – 4η θέση
Άλμα εις τριπλούν: Τουλούμης Παναγιώτης, Γ53 – 4η θέση
200 μέτρα: Πιερή Σήλια, Β52 – 5η θέση
70οι Παγκύπριοι Μαθητικοί Αγώνες Στίβου
Άλμα εις μήκος: Αριστείδου Γιώργος, Β51 – 4η θέση
Κυπριακή Ομοσπονδία Καράτε: Ευσταθίου Κωνσταντίνα, Β51 – βραβεύτηκε ως η καλύτερη νεάνιδα αθλήτρια καράτε του 2024
Πρωτάθλημα Τοξοβολίας Λουκά Δροσίς, Γ31 Κατηγορία: Κ18– 2η θέση
- Λεπτομέρειες
- Λεπτομέρειες
Το Λύκειο Μ. Κουτσόφτα – Α. Παναγίδη από την έναρξη της λειτουργίας του μέχρι σήμερα, αποτελεί το κόσμημα της περιοχής και φάρο που εκπέμπει τα φώτα της γνώσης και κυρίως της ανθρωπιστικής παιδείας σ’ όλα τα παιδιά της περιοχής που φοιτούν σ’ αυτό, αλλά και εκτενέστερα σ’ όλους τους κατοίκους των 15 κοινοτήτων, που εξυπηρετούνται στέλνοντας εδώ τα παιδιά τους. Η εκπαιδευτική δράση και προσφορά του μέχρι σήμερα χαρακτηρίζεται ως επιτυχημένη, αφού πολλοί από τους μαθητές που αποφοίτησαν απ’ αυτό πρώτευσαν σε παγκύπριες, αλλά και άλλες εξετάσεις.
Ιστορικά, στις 15 Φεβρουαρίου του 1990 όλα τα οργανωμένα σύνολα της κοινότητας Παλιομετόχου, αλλά και των άλλων 14 κοινοτήτων έθεσαν γραπτώς στον τότε Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού κ. Ανδρέα Φιλίππου, το αίτημα για την ανέγερση του Λυκείου, γεγονός που αποτέλεσε την έναρξη μιας μακροχρόνιας προσπάθειας για την υλοποίηση του αιτήματος αυτού. Τελικά, στους οικονομικούς προϋπολογισμούς της Κυβέρνησης για το 1994 συμπεριλήφθηκε ένα ποσό £250.000 για τα έξοδα της πρώτης φάσης της ανέγερσης του Λυκείου.
Τα διάφορα οργανωμένα σύνολα της περιοχής ήλθαν σε μεταξύ τους συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, σχετικά με το χώρο όπου θα ιδρυόταν το Λύκειο. Η αρχική τοποθεσία ήταν απέναντι ακριβώς από τις Δασικές Βιομηχανίες, αλλά διάφοροι λόγοι εμπόδισαν την ανέγερσή του εκεί με αποτέλεσμα να επιλεγεί ο χώρος στον οποίο ευρίσκεται τώρα. Θεωρείται ιδανικός ο χώρος λόγω του ότι βρίσκεται μέσα στο πράσινο, αφού γύρω υπάρχει δάσος.
Έτσι τη Δευτέρα της 1ης Σεπτεμβρίου του 1997, το Λύκειό μας άρχισε κανονικά τη λειτουργία του με 13 καθηγητές.
Όσον αφορά το όνομα του Σχολείου, αποφασίστηκε από όλους τους φορείς, τιμής ένεκεν, το Λύκειο Παλιομετόχου να φέρει το τιμημένο όνομα των δύο ηρωομαρτύρων της κοινότητας, του Μιχαήλ Κουτσόφτα και του Ανδρέα Παναγίδη, οι οποίοι, σύμφωνα με την «προσφιλή» τακτική των Άγγλων αποικιοκρατών, απαγχονίστηκαν στις Κεντρικές Φυλακές, γιατί τόλμησαν να σηκώσουν το ανάστημά τους και, εντασσόμενοι στις τάξεις της ΕΟΚΑ, να αγωνιστούν για την ελευθερία της πατρίδας τους. Οι προτομές τους, που κοσμούν το προαύλιο στην πρόσοψη του σχολικού κτιρίου, ας αποτελούν για όλους μας συνεχή υπενθύμιση του χρέους μας έναντι της πατρίδας και υπόμνηση πως ο οποιοσδήποτε αγώνας κερδίζεται μόνο με πραγματική θέληση και πίστη στο σκοπό του.
Ο χώρος, στον οποίο βρίσκεται, προσφέρεται για ανάπτυξη του αθλητισμού με τη δημιουργία σύγχρονων γηπεδικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, στις οποίες οι νέοι της περιοχής βρίσκουν μια ευχάριστη απασχόληση, μακριά από τους διάφορους ευνόητους κινδύνους, που αποτελούν μάστιγα για τη σημερινή κοινωνία και που απειλούν με κατάρρευση ιερούς θεσμούς, όπως αυτόν της οικογένειας, της θρησκείας και της πατρίδας μας. Για τον ίδιο λόγο και με την πολύτιμη προσφορά του αείμνηστου Δημήτρη Δημητριάδη, ο οποίος έδωσε το χρηματικό ποσό που χρειαζόταν, κτίστηκε το εκκλησάκι στην αυλή του Σχολείου που είναι αφιερωμένο στον Άγιο Δημήτριο.
Υπάρχουν 25 αίθουσες διδασκαλίας, δύο εργαστήρια Φυσικής, τέσσερα εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, δύο αίθουσες Δακτυλογραφίας, ένα εργαστήριο Χημείας και ένα Βιολογίας. Υπάρχει επίσης αίθουσα Πρακτικής Γραφείου, Τέχνης και δύο αίθουσες Γλωσσών. Επιπλέον δύο εργαστήρια Τεχνολογίας, μία αίθουσα Ιστορίας και μία Γραφικών Τεχνών. Ακόμη μία αίθουσα Μουσικής, μια Οικιακής Οικονομίας και τελευταία προστέθηκαν η Αίθουσα Θρησκευτικών και Μαθηματικών. Διαθέτει επίσης Αίθουσα Πολλαπλής Χρήσης και μια Δημιουργικής Απασχόλησης.
Η προσπάθεια όλων μας - μαθητών, γονέων, καθηγητών και κοινωνικών φορέων γενικότερα- για την υλοποίηση των στόχων του Σχολείου για προσφορά παιδείας και διαμόρφωση ήθους των παιδιών, πρέπει να είναι συνεχής και άοκνη για να μπορεί το Σχολείο να επιτελεί το ρόλο του ως «φυτώριο» και «εκκολαπτήριο» των αυριανών σκεπτόμενων και δρώντων πολιτών.
- Λεπτομέρειες
Σας καλωσορίζω στην ιστοσελίδα του Λυκείου Μ. Κουτσόφτα - Α. Παναγίδη Παλαιομετόχου.
Σας εύχομαι μια καλή, γόνιμη και δημιουργική χρονιά.
Ο διαδικτυακός χώρος του Λυκείου μας αποτυπώνει την ταυτότητα της σχολικής μας μονάδας, τις δράσεις που αναπτύσσει και τις ξεχωριστές στιγμές μάθησης εντός και εκτός των σχολικών τάξεων που προάγουν το όραμα και την αποστολή του σχολείου. Με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών διαφάνηκε ότι μπορούμε να δημιουργούμε συνθήκες για περισσότερες ευχάριστες και δημιουργικές στιγμές στο σχολείο.
Το σύνθημα «Με τη συνεργασία μπορούμε» συμβάλλει στην υλοποίηση του κοινού όραματός μας για ένα σχολείο όπου όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες θα απολαμβάνουν τη χαρά της μάθησης, τα αγαθά της παιδείας και της δημοκρατίας, την ισότητα ευκαιριών, την αγάπη για τον συνάνθρωπο και τη διάθεση για δημιουργία, ακολουθώντας τις προκλήσεις της εποχής.
Το σχολείο μας υπηρετεί τον διαχρονικό στόχο της βελτίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων αλλά και τη συνεχή βελτίωση και πρόοδο της σχολικής κοινότητας.
Η ιστοσελίδα του σχολείου μας επικαιροποιείται συνεχώς και αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για την επικοινωνία και την ενημέρωση όλων των μελών του σχολείου μας. Σε αυτήν αναρτώνται οι ανακοινώσεις και το εκπαιδευτικό υλικό αλλά αποτυπώνεται επίσης το πολύπλευρο έργο του σχολείου ως απόρροια της καθημερινής δουλειάς των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών. Γι’ αυτό η καθημερινή επίσκεψη σε αυτήν από μαθητές/τριες και γονείς κρίνεται απαραίτητη.
Καλή πλοήγηση.
Μόνικα Ζένιου-Ποταμιαλή
Διευθύντρια