- Λεπτομέρειες
📅 Την Πέμπτη 22/01/2026 οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου που έχουν επιλεγμένο το μάθημα της Βιολογίας πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής.
🎯 Στόχος της επίσκεψης ήταν η σύνδεση της θεωρητικής γνώσης του μαθήματος της Βιολογίας με την επιστημονική έρευνα και τις σύγχρονες εφαρμογές της Νευρολογίας και της Γενετικής, καθώς και η ενημέρωση των μαθητών για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της βιοϊατρικής έρευνας.
👩🏫 Συνοδοί εκπαιδευτικοί:
Οι μαθητές συνοδεύτηκαν από τις καθηγήτριες Βιολογίας
• κ. Παναγιώτα Πούγιουρου
• κ. Χρύσω Χρυσοστόμου Κλεάνθους, Β.Δ.
✨ Η επίσκεψη αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης και έμπνευσης για τους μαθητές μας!


